Szeretem a csomagolásokat, szerettem
a Szarvasi Mozzarella-való majd 20 éves együttműködést, a családformák kialakulását,
a több kisebb-nagyobb folyamatos arculatváltásokat, a létrejött piacvezető családmodellt.
A Szarvasi Mozzarella termékcsomagolásai 2000-ben alakultak ki, egy gondolattal, hogy ne legyen feliratismétlés frontoldalon a logó
és a megnevés azonossága miatt, úgy mint Szarvasi Mozzarella Mozzarella, Szarvasi Mozzarella Mini Mozzarella.
Ezért a logó és felirat egység lett a terv, ezt
a Szarvasi Mozzarella elfogadta, előtte egy egyszerű embléma volt a logó, de az nem volt alkalmas egy olaszos termék bolti designjához. Azóta a logó és a kifejezés beépült
a köztudatba a Mozzarellát azonosítják
a Szarvasi Mozzarellával, a magyar mozzarellagyártás etalonjává vált.
A termékek kialakításakor a saját ételfotó készítését javasoltam. Akkoriban
a stúdiófotózás még nagyon drága volt, az első termékek fotóit mind a Mozzarellákat, mind
a Mascarpone Tiramisu fotóit egy étteremben készítettük, ahol közben normál felszolgálás zajlott, minden bevilágítás nélkül egy esküvöi fotóssal:) Az utómunka izzasztóan nehéz volt, hogy egyáltalán mutassanak valahogy a csomagoláson a fotók. Azóta profi műterem, profi fotós, mesterszakács és egy Hasselblad fényképezőgép áll rendelkezésre.
A Szarvasi Mozzarella jelen fotói élményben, részletekben, színekben igen gazdagok,
a termékek teljes mélységükben átélhetőek.















A Szarvasi Mozzarella reklám nélkül, csak
a csomagolással promóciójával indult, évekig nem használta a promotálást. A Szarvasi Mozzarella Brand minden reklámköltség nélkül érkezett a boltokba és ez így ment
az első években. Az akkori csomagolás megjelenés formáját és a profi beltartalmi értéket felismerték és megszerették a vásárlók minden beazonosítás, vagy beégett emlékezés nélkül is. A Szarvasi Mozzarella részéről nem volt külön kérés, semmi elképzelés, hogy
a csomagolás milyen legyen, így egyszerűen kialakulhatott a megkötés nélküli bizalmon alapuló együttműködés.
Az új termékcsomagolás elemei, a saját logó,
a tálalási fotó, a szövegezés elhelyezése, táblázat designszerű ábrázolása.
A la Wiwa Stúdió alakította a logót, hátteret, készítette az illusztrációkat, intézte a fotózást, az utómunkákat, a fotóknak
a színhelyességének a beállítását, a nyomdai előkészítési javaslatokat az elfogadott anyagnak. A tervezést nem előzte meg sok layout, a fotó hatása rányomta a bélyegét
a termékre, szinte irányította a felületek kitöltését. A megjelenéskor a sima és
a Mini 100g-os termékeket rendelték meg, ezek a zöld és a piros színt kapták.
Később megjelent a Light világoskék színnel
egy szabócentivel a háttérben finoman.
Majd a Laktózmentes Mozzarella a Rhoadmin Red magentás direktszínnel. A fotózáskor mindegyik termék megkölönböztethető tálalást kapott, hasonlóak, de a kiegészítők miatt az azonosság nem érzékelhető.
A tervezői munkára reflekció volt az, hogy
egy-két évvel a megjelenés után a magyar piacon is jelenlévő német Zottarella a Szarvasi termékcsalád Design miatt lecserélte az addigi összes Mozzarella csomagolóanyagait.
Nagyon lehetett érezni a szándékot az új termékeiken, hasonlóságot mutatott a fotó elhelyezési szögében, a háttérben megjelenő fényességében, a logó bedöntésével, stb....
A csomagoláscsaládjuk nagyon teljes lett, bámulatos a mozzarellafajták képi kifejezése az érzékletetés finom megoldásai.


Az átgondolt lépésről lépésre felépített tervezési-elfogadási lánceredményesség látható, a magyar gyártó uralja a piaci szegmensét. Könnyedén reagál a piaci versenyhelyzetekre, a vevői szemmel sikeres termékét a boltok, az áruházláncok keresik.
Kapcsolatunk az idén szünt meg,
köszönöm a Lehetőséget, sok szerencsét!









A mediterrán desszertek alapanyaga semleges ízzel, a tiramisu által vált világszerte ismertté.
A Szarvasi megjelenése után néhány évvel
a boltok polcain, csupán az áruházláncok sajátmárkás temékei maradtak.
A Szarvasi megjelenésében hordozza
az olaszos életérzést, kiválló tállalási fotóval.
A képhez szükséges volt az aggodalmunk legyőzése, mivel az alap tiramisu könnyed
így hamar széteseik. Az utómunkával lett ilyen
a csomagoláson látható formája, a piskóták retusálása, darabok helyükre illesztése
igazi kihívás volt.

























Az ünnepnapokra tekintettel a la Wiwa Stúdió javasolta, hogy legyenek külön erre
az alkalmakra készült limitált fedők. Hasznos
és közvetlen eszköz a vásárlók érdeklődésének fenntartására a frissesség
az aktualizáltság mutatását. A gyártó időben
és térben együtt létezik a vásárlóval, nem csupán egy raktárból szállítják ki a gépek
az árut, hanem azt érzékelteti, hogy egyszerre vannak a jelen időben és képesek együtt ünnepelni. A Szarvasit erről meggyőzve
elkészült az első karácsonyi fedő. Különleges alkalom egy termék életében hisz kiléphet
a saját formájából és ezt játékosan teheti meg. Ezek a csomagolások feloldják
a termékcsomagolások feszességét,
a Brand lazábban jelenik meg.
A karácsony a legboldogabb ünnepi kifejeződésünk, a készített csomagolásnak sugallnia kell az ünnep hangulatát, lehetőleg emelni azt. Így a boltban,
a konyhában már megkezdődhet
a ráhangolódás. A karácsonyi Szarvasi
Mascarpone kiemeli az ünnep ismert jegyeit,
a logót is feldíszíti. Készítettünk narancsos tiramisu, itt is eltértünk a normál
megjelenéstől a piskótákat összefüggően szintben helyeztük el. A tetejére a kakaós díszítésre ezüstgolyókat, és narancshéjakat raktunk, a golyók az utómunka alatt váltak színessé. A fedőfólia belsejében a tálalási narancsos tiramisu receptje található
Szarvasi Mascarpone
ünnepi kiadás

A Szarvasi Mozzarella termékcsaládja Magyarországon piacvezető, megjelenés formája a színei, a dinamikája nemcsak
a vásárlók körében arat tetszést, de szakmai körökben is elismerést nyer el.
A Kreatív kilencedik alkalommal rendezte meg a versenyt, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legszebben tervezett
és kivitelezett termékcsomagolásait.
A Szarvasi Mozzarella szeletelt termék
a tejipari kategóriában aranyérmes lett abban az évben amikor megjelent a piacon.
A design-on túl a csomagoláson használt újszerű ételmegjelenítés, a kreatív szakácsmunka, a tűéles fotózás, a nyomtatás igényessége, a paiper touch technológia használata a vásárlói siker után meghozta
és tervezői, nyomtatási szakmai elismerést is.
A szeleteltek fotójának elkészítéséhez,
túl kellett lépni a normál ételfotózási munkafolyamatokon, mivel amit meg szerettünk volna jeleníteni, olyan még nem volt. A Szarvasi nem kötött meg, így bármit megformálhatunk. Nem volt kész receptet,
így ott helyben a stúdióban kreáltunk
egy ételsort a fotózás közben.
A csomagolásokon szereplő termékek receptajánlóját Csabi, a mesterszakács írta meg a fotó létrejötte után. Először megszületetett
a kép, majd abból a recept. A közös munka öröme a fotóstúdióban elég szabadságot adott annak a Design-nak az elkészítéséhez,
ami 2017-ben Magyarország legszebb tejipari csomagoláscsaládja lett.







Szeletelt Szarvasi Mozzarella


la Wiwa Stúdió Kft.
1077 Budapest, Király utca 75.
mobil: 0036 30 979 0914
kapcsolattartó: Pölczman Gábor
e-mail: lawiwastudio@gmail.com



