top of page
Magnólia_Arculat_1.jpg
Magnólia_Arculat_2.jpg
Magnólia_Arculat_3_.jpg
Magnólia_Arculat_4.jpg
Magnólia_Arculat_5.jpg
Magnólia_Arculat_6.jpg
Magnólia_Arculat_7.png
Magnólia_Arculat_8.png

A logótervezés egy cég életében nagyon fontos pillanat. A vizualitás elsődleges a felgyorsult világunkban, képesség kifejezni a cég jellegét, törekvéseit akár egyetlen vonallal, egyetlen szóval, lehetőleg úgy, hogy az könnyedén felidézhető legyen. Egy logó elkészítése összetett folyamat, kezdve, hogy mit szeretne megfogalmazni a cég.
Tapasztalat az, hogy nagyobb gyártók, cégek a növekedés lehetősége miatt logójukban a cég nevét mint Brand-jét határozzák meg, amibe a későbbi tevékenységek beleférnek. Kisebb cégek, szolgáltatók, boltok a tevékenységük megjelenítését választják, mivel az esetleges bővülésük is ugyanabba az irányba mutat.

 

A la Wiwa Stúdió által tervezett logók
közismertek
Szarvasi Mozzarella, Gergely, R.Baker's, Prézli, Péklány, Magnólia Stúdió.

A logó az origó, elkészültekor az alapvető arculati elemek meghatározója lesz, azok kiindulása.
Az arculati elemek a már létrejött formából képződik, a színekkel, a betűtípussal, a alkalmazott grafikai elemek kibontásával. A logó amikor megkapja az arculatot, akkor útjára indul a Brand.

A la Wiwa Stúdió mindíg törekszik arra, hogy
a soron következő munkák egymásra épüljenek, mindíg az addigi formát nyitottan mutassa,
ha lehet, akkor tovább bővítve az adott arculat lehetőségeit.

Logó, arculattervezés

Talán a legismertebb Brand a mozzarellagyártó tejipari cégek közül, a logó 2000 körül alakult ki, lecserélve egy emblémát. 2-3 generációs változások történtek a logó életében, a mostani
a kb. 6 éve módosult kialakításban a Szarvasi
és a Mozzarella szavak már egy összefüggő felületet alkotnak, ettől az összeforradástól a logó erőteljesebb, határozott, a csomagoláson való megjelenése is aktívabb lett. A feliratok effektekt kaptak, az addig homogén fehér feliratok arany kúposítást kaptak.

Szarvasi__Mozzarella_logó_1.png
Szarvasi__Mozzarella_logó_2.png

Édesipari berobbanás. Szinte egyik pillanatról
a másikra lettek a boltok polcain mindenfajta reklám nélkül, a prémium minőségű beltartalom
és a jól kivitelezett termékcsomagolás. Folyamatos innováció jellemzi a gyártót, a piac rész keresése,
a sokszínűség, a joghurtoktól a desszerteken keresztül a tortákig. A tervezések igyekeznek lekövetni a különféle szegmenseket engedve,
hogy a logó idomuljon a kitalált háttérvilággal.

R.Baker's logo Gray.png
R.Baker's logo.png
MozgóLogóA.png
MozgóLogóB.png
MozgóLogóC.png
MozgóLogóD.png
MozgóLogóE.png

A Gergely családi cég, ez a logótípus 2000 körül alakult ki, a család nevének használatával. Esetükben is a logó több változást élt meg, egyre tisztább verziókat, színeket: a zöld (köretek), a kék (édességek). A logó mobilis, jelenleg két logóforma is aktuális a csomagolásokon.

Gergely_logó_arculat_1.jpg
Gergely_logó_arculat_2.png
Gergely_logó_arculat_3.png
Gergely_logó_arculat_4.png
Gergely_logó_arculat_5.png
Gergely_logó_arculat_6.png
Gergely_logó_arculat_7.png

A Péklány egy kézműves Pékség Balatonfüreden, Orsi családjával elhagyta Budapestet
és a Balatonhoz költöztek.
2017 őszén nyitották meg üzletüket annak a szellemiségében, hogy
a jó és tiszta kenyér nemcsak a testet, de
a lelket is táplálja. A kovászos kenyereiket mindössze vízből, lisztből és sóból készítik szeretettel.
A logó az átköltözés előtt született meg, teljes tudatosságban, mire az üzletük készen lett, az arculattal együtt tudtak megnyitni. Köszönöm Nekik a lehetőséget!

Magnolia logo 1.png
Magnolia logo 2.png
Magnolia logo 3.png
Magnolia logo 4.png
Magnolia logo 5.png

A la Wiwa Stúdió Kft. a Magnolia fitness stúdió logóját, arculatát (logó használatát)
és honlapját készítette. A megrendelőnek víziója volt színekről, önazonosságról. A stúdió mozgásformái és a kiegészítő terápiák mind
a sportosságról, a súlycsökkenésről, nőiességről,
az önképünk erősítéséről szólnak. A lótuszvirág mutatja kinyílásával a változásra való lehetőséget
és az abból adódó szabaságot.

A színek használata a dinamikát jelölik, az energiát, amik a lótusz központi része, a női alak körül lobognak, mint a tűz. 

Péklány 1.png
Péklány 3.png
Péklány 2.png

Infografikai megjelenítés

Egy jól megkonstruált kép többet mond el, mint egy puszta szöveg.  Az infografika alkalmazott grafikai terület, egy illusztráció ami képes kifejez egy többoldalas komplett kiadványt egyetlen
A/4-es lapon. Alkalmazása főleg adatok közlésére alkalmas minimális szöveg, rajz, diagram formájában, azok kombinációjaként.
A jó infografika figyelemfelkeltő, informatív, közérthető. Egyetlen kép, ami pontos lenyomata
a sokoldalas kiadványnak, így annak megértéshez nem szükséges azt elolvasni.

Az Infografika egy vizuális élmény egy történet egy képben.

Egyetlen felületen az adat, a kép,
a forma és a közlendő.

Gyors információcsere, a mellékelt infografikai minta is így készült, időhiány miatt a döntéshozó
a költségvetési számokat egyszerűen a képről meg tudta itélni. A design, ami szépen, hatékonyan kivitelezve befogadóvá teszi a száraz szöveget.
Van, hogy egy kimutatás, azért nézi meg és foglalkozik vele az illetékes, mert a grafika szépen van tálalva, izgalmas, érthető, szemet gyönyörködtettő, feltételezi a komoly, felkészült munkát. Az infografia tervezése közben (a kiadvány értelmezése, lefordítása grafikai nyelvezetre)
a pontos számokkal dolgozunk, felbukkanak kérdések és esetleges hibák, amik így egy ellenőrzésnek is felfoghatóak. A kiadványokban szereplő száraz adatokat, ismert formájú táblázatokat, diagrammokat felváltották a grafikai megjelenítések arányokkal, formákkal, érzékeltetéssel.

Infografika 1.jpg
Infografika 2.png
Infografika 3.png
Infografika 4.png
Infografika 5.png
Infografika 6.png
Infografika 7.png
la Wiwa 1.png
la_Wiwa_logó_1.png
la_Wiwa_logó_2.png
la_Wiwa_logó_3.png
la_Wiwa_logó_4.png

la Wiwa Stúdió Kft.

1077 Budapest, Király utca 75.

mobil: 0036 30 979 0914

kapcsolattartó: Pölczman Gábor

e-mail: lawiwastudio@gmail.com

bottom of page