







A logótervezés egy cég életében nagyon fontos pillanat. A vizualitás elsődleges a felgyorsult világunkban, képesség kifejezni a cég jellegét, törekvéseit akár egyetlen vonallal, egyetlen szóval, lehetőleg úgy, hogy az könnyedén felidézhető legyen. Egy logó elkészítése összetett folyamat, kezdve, hogy mit szeretne megfogalmazni a cég.
Tapasztalat az, hogy nagyobb gyártók, cégek a növekedés lehetősége miatt logójukban a cég nevét mint Brand-jét határozzák meg, amibe a későbbi tevékenységek beleférnek. Kisebb cégek, szolgáltatók, boltok a tevékenységük megjelenítését választják, mivel az esetleges bővülésük is ugyanabba az irányba mutat.
A la Wiwa Stúdió által tervezett logók
közismertek Szarvasi Mozzarella, Gergely, R.Baker's, Prézli, Péklány, Magnólia Stúdió.
A logó az origó, elkészültekor az alapvető arculati elemek meghatározója lesz, azok kiindulása.
Az arculati elemek a már létrejött formából képződik, a színekkel, a betűtípussal, a alkalmazott grafikai elemek kibontásával. A logó amikor megkapja az arculatot, akkor útjára indul a Brand.
A la Wiwa Stúdió mindíg törekszik arra, hogy
a soron következő munkák egymásra épüljenek, mindíg az addigi formát nyitottan mutassa,
ha lehet, akkor tovább bővítve az adott arculat lehetőségeit.
Logó, arculattervezés
Talán a legismertebb Brand a mozzarellagyártó tejipari cégek közül, a logó 2000 körül alakult ki, lecserélve egy emblémát. 2-3 generációs változások történtek a logó életében, a mostani
a kb. 6 éve módosult kialakításban a Szarvasi
és a Mozzarella szavak már egy összefüggő felületet alkotnak, ettől az összeforradástól a logó erőteljesebb, határozott, a csomagoláson való megjelenése is aktívabb lett. A feliratok effektekt kaptak, az addig homogén fehér feliratok arany kúposítást kaptak.


Édesipari berobbanás. Szinte egyik pillanatról
a másikra lettek a boltok polcain mindenfajta reklám nélkül, a prémium minőségű beltartalom
és a jól kivitelezett termékcsomagolás. Folyamatos innováció jellemzi a gyártót, a piac rész keresése,
a sokszínűség, a joghurtoktól a desszerteken keresztül a tortákig. A tervezések igyekeznek lekövetni a különféle szegmenseket engedve,
hogy a logó idomuljon a kitalált háttérvilággal.







A Gergely családi cég, ez a logótípus 2000 körül alakult ki, a család nevének használatával. Esetükben is a logó több változást élt meg, egyre tisztább verziókat, színeket: a zöld (köretek), a kék (édességek). A logó mobilis, jelenleg két logóforma is aktuális a csomagolásokon.
A Péklány egy kézműves Pékség Balatonfüreden, Orsi családjával elhagyta Budapestet
és a Balatonhoz költöztek. 2017 őszén nyitották meg üzletüket annak a szellemiségében, hogy
a jó és tiszta kenyér nemcsak a testet, de
a lelket is táplálja. A kovászos kenyereiket mindössze vízből, lisztből és sóból készítik szeretettel. A logó az átköltözés előtt született meg, teljes tudatosságban, mire az üzletük készen lett, az arculattal együtt tudtak megnyitni. Köszönöm Nekik a lehetőséget!





A la Wiwa Stúdió Kft. a Magnolia fitness stúdió logóját, arculatát (logó használatát)
és honlapját készítette. A megrendelőnek víziója volt színekről, önazonosságról. A stúdió mozgásformái és a kiegészítő terápiák mind
a sportosságról, a súlycsökkenésről, nőiességről,
az önképünk erősítéséről szólnak. A lótuszvirág mutatja kinyílásával a változásra való lehetőséget
és az abból adódó szabaságot.
A színek használata a dinamikát jelölik, az energiát, amik a lótusz központi része, a női alak körül lobognak, mint a tűz.
Infografikai megjelenítés
Egy jól megkonstruált kép többet mond el, mint egy puszta szöveg. Az infografika alkalmazott grafikai terület, egy illusztráció ami képes kifejez egy többoldalas komplett kiadványt egyetlen
A/4-es lapon. Alkalmazása főleg adatok közlésére alkalmas minimális szöveg, rajz, diagram formájában, azok kombinációjaként.
A jó infografika figyelemfelkeltő, informatív, közérthető. Egyetlen kép, ami pontos lenyomata
a sokoldalas kiadványnak, így annak megértéshez nem szükséges azt elolvasni.
Az Infografika egy vizuális élmény egy történet egy képben.
Egyetlen felületen az adat, a kép,
a forma és a közlendő.
Gyors információcsere, a mellékelt infografikai minta is így készült, időhiány miatt a döntéshozó
a költségvetési számokat egyszerűen a képről meg tudta itélni. A design, ami szépen, hatékonyan kivitelezve befogadóvá teszi a száraz szöveget.
Van, hogy egy kimutatás, azért nézi meg és foglalkozik vele az illetékes, mert a grafika szépen van tálalva, izgalmas, érthető, szemet gyönyörködtettő, feltételezi a komoly, felkészült munkát. Az infografia tervezése közben (a kiadvány értelmezése, lefordítása grafikai nyelvezetre)
a pontos számokkal dolgozunk, felbukkanak kérdések és esetleges hibák, amik így egy ellenőrzésnek is felfoghatóak. A kiadványokban szereplő száraz adatokat, ismert formájú táblázatokat, diagrammokat felváltották a grafikai megjelenítések arányokkal, formákkal, érzékeltetéssel.












la Wiwa Stúdió Kft.
1077 Budapest, Király utca 75.
mobil: 0036 30 979 0914
kapcsolattartó: Pölczman Gábor
e-mail: lawiwastudio@gmail.com